منتديات الرحمن
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

{منتدى ( إ سلا مى - ورقية شرعية ) معتدل ، متنوع}

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

خالى المتوفى يطلب منى تسويت مكان فى الارض

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hasssanali

خالى المتوفى يطلب منى تسويت مكان فى الارض Empty
مُساهمةموضوع: خالى المتوفى يطلب منى تسويت مكان فى الارض   خالى المتوفى يطلب منى تسويت مكان فى الارض I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 07, 2016 5:38 pm

سلام عليكم رؤيا انى بشوف خالى المتوفى امام بيته لكن هيئته متغيره يعنى اطول بكتير واكتافه عريضه ووشه مش ظاهر كله اسود فى اسود وبعدين وهو واقف ورايا بيشاورلى على مكان معين وبيقولى ساوى المكان ده عشان نبنى سور (والمكان ده فعلا فيه سور بس قديم ) قولتله حاضر وروحت فرشت تراب وبعدين شوية رمل او العكس مش فاكر بالظبط وروحت ابص من بعيد على اللى انا عملته لقيت الارض بتترفع لفوق كل اما ابعد واول ما قرب عليها ترجع زى ما كانت مستويه تمام زى السيراميك .. شكرا لكم

ملحوظة انا سألت شخص وقالى ان المكان اللى كنت بساويه فيه الارض تحته دفينة هل كلام ده صحيح ولا

وكمان شوفت خالى الله يرحمه فى رؤيا قبل كده بس محدش فسرهالى لو اللى هيفسر محتاج اقولها يكتبلى وانا اكتبها ..  وشوفت خالى التانى الله يرحمه متوفى برده وادانى فلوس  وعلى فكرة هما الاتنين ماتوا فى نفس اليوم واحد فى المستشفى والتانى مات فى البيت بعد ما اغمه عليه واندفنوا
مع بعض الله يرحمهم
من القلب

من القلب

خالى المتوفى يطلب منى تسويت مكان فى الارض Empty
مُساهمةموضوع: رد: خالى المتوفى يطلب منى تسويت مكان فى الارض   خالى المتوفى يطلب منى تسويت مكان فى الارض I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 20, 2016 12:14 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الفاضل الحلم بتاعك يدل ان خالك المتوفي اولاده في وضع ليس جيد وانه يطلب منك مساعدتهم فقط لا غير
والله اعلم

خالى المتوفى يطلب منى تسويت مكان فى الارض
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تفسير حلم - رؤية الارانب مع والدي المتوفى ، وابن اختي
» مكان اخضر في جبل
» السقوط من مكان مرتفع.
» يسجد له من فى السموات ومن فى الارض
» هل لي مكان بينكم!!